Svettig...

Nu är jag alldeles svettig. Har genomlidit syskonfotograferingen. Hugo är inte rolig att ha och göra med när han är övertrött... Tillslut kom vi iaf in och fick knäppa kort, det gick på tre sekunder så satt bilden! Pärsen innan var dock inte lika smidig, jag får tuppjuck på Hugo när han är överallt och bara gör dumheter. Han har mycket spring i benen kan man ju konstatera och det här med att sitta still och vänta på sin tur existerar inte. Jag får försöka komma ihåg att han inte ens är tre år...  Och ja, jag har snart tre stycken vilda små rackare...

Dags för lunch, Pizza från igår.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja du, förstår precis hur du har det, det här med att inte kunna sitta still...

Har ju ganska mycket erfarenhet själv, haha

Ha en mysig helg ni alla godingar, puss

2008-09-27 @ 10:33:51
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0