Städat!

Idag har det stått städning på schemat.
Jag har numera en övervåning och toalett som jag
inte behöver skämmas över!!!!!
Tack snälla mor och syskon för hjälpen! Utan er hade
det tagit ett par dagar till innan jag fått vila...
Har vikt tvätt och sanerat vårat sovrum...
Har varit byggarbetsplats där uppe i över ett år...

Nu har mor och Johanna åkt hem.
Becca åker imorgon.
Komer bli tomt eftersom barnen är på skola och dagis...
Måste sätta mig med samhällskunskapen
imorgon som jag ska redovisa på torsdag... :S

Nu ska jag nog sova.




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det var bara roligt lilla gumman att få hjälpa dig, det är ju inte så lätt för dig nu. Vi hade det jättemysigt och så hade ju du och Rebecca bakat en suuupergod kladdkaka:o)



Puss på er alla.

2008-09-03 @ 07:12:42
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0