Skolfotografering

Idag har vi varit på skolan en sväng för skolfoto. Måns klass F-3 var först ut så väntan var inte så lång iaf! Barnen var så fina och duktiga. Ska bli kul att köpa Måns första skolkatalog!!

Idag ska vi inte göra någonting. Har ingen aning egentligen hur vi ska få dagen att gå. Just nu sitter barnen och tittar på "Spindelmannen 2", bra barnfilm... Not!

Funderar vad vi ska hitta på... Har inte ens en maskin tvätt att köra, jag har nog blivit tvättgalen...
Kanske åker vi till Åsarna och hämtar paket, vi får se om jag orkar.
Baka är också ett alternativ men jag har ju Hugo till hjälp så det känns inte så lockande... :-D
Jag får nog städa nere idag för att få tiden att gå!

Nu är det frukostdax för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0