Sjukt barn!

Idag blir Måns hemma. Han hostade igår så jag trodde han skulle hosta ur sängen... Han är lite hängig men egentligen ingen större fara med allmäntillståndet men skola blir det inte. Kan tänka mig att han får jobbigt med hostan efter jumpan även om han inte hostat på hela morgonen...

Hugo grinar och gnäller för att pappa ska handla idag och inte jag... Hm, ibland kan man börja fundera vad som rör sig i huvudet på de små!

Jo, ingen bebis heller för den delen... :-D +6 dagar idag OM någon skulle ha missat det. Var på Föräldramöte igår, hade tänkt att Thommy skulle gå så man slapp tjatet men jag var så less på hemmalivet så jag erbjöd mig att gå i sista minuten. Jag hade rätt, de flesta utbrister: MEEEEEEn, har du inte åkt än!!! Jaja, jag viftade bort kommentarerna som överflödiga och sa att den kommer nog om en vecka.

Nej nu ska jag gå ner till mina barn och utfodra dem lite. Måns hade fått två mackor men han har ätit en tugga bara, inte riktigt kry... 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

2008-09-25 @ 08:53:44
Postat av: Mamsen

Stackars Måns(även Hugo då förstås) det är som attan med förkylningarna och när man inte får göra det man planerat!!

Förstår att det är som det är med alla kommentarer har ju själv varit i den situationen :)

Puss på er alla.

2008-09-25 @ 08:57:37
Postat av: Erika

Skönt att man kan följa dig här så slipper man ställa den där dumma frågan=)

2008-09-26 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0