Morgonstund har guld i mun...

Kan tyvärr inte hålla med... Natten har varit hemsk och lååång. Hugo har trilskats mest hela tiden. Vet inte vad det är men sovit har han iaf inte gjort! Kl 7 åkte tv:n på i sovrummet. Måns var redan nere och lekte. Kul liv man har!

Idag är det bf+1. Känns helt ok faktiskt. Man väntar och väntar på det magiska datumet när det är tänkt men nu är det max tre veckor kvar! Garanterat! Jag hoppas iof att det händer saker inom tre veckor!

Idag är det födelsedagskalas i Böle hos Edvin och Måns ska dit. Karolina höll på att säga att jag kunde lämna Måns och åka. Kanske går bättre om jag inte är med.
Igår var Veronica, Elias och Alfred här och Måns tjurade och skrek större delen av tiden de var här... Han har jobbigt med sig själv och jag hoppas för allt i världen att det snart går över... Han skulle sova hos farmor igår men så kom surhumöret fram och han skulle hem istället. Jaja, man får ge det lite tid men det är jobbigt att han inte kan leka med sina kompisar ens utan att han ska sura och skrika.

Hm, känns som det blev ett halvnegativt inlägg men det bjuder jag på! Kanske händer det någonting spännande under dagen som jag kan rapportera om!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det lät jobbigt allt det där.....



Hm måste nog ringa dig mitt hjärta...Pözzz

2008-09-20 @ 09:10:11
URL: http://piaskrypin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vet exakt hur det känns, här har det vart bråk heela tiden sen jag fick hem dom. Jag fattar inte? Emilia har även börjat skrika och gapa åt mig, blir gråhårig snart och Kevin är i sitt esse och bara bråkar om PRECIS ALLT!

KUL...



Kram Kram

2008-09-20 @ 10:04:58
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0