Lördag!

Idag är det lördag vilket innebär att jag är inte ensam!
Thommy håller på och plockar ur diskmaskinen och jag
passar på att få lite lugn och ro! Sitter uppe i Måns
rum, insåg att jag glömde stänga av datorn igår så
jag parkerade arslet här!

Idag ska Måns följa med farfar på älgjakt.
Igår var han med och hämtade en kalv och var även
med och hängde upp en stor. Han hade fått filma,
stolt som en tupp!


Nu ska jag smyga ner till sambon och Hugo.
Måns är inte hemma som vanligt...
 
Frukostdax känns det som!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Åh, så spännande för Måns,hoppas han får vara med om ngt kul idag :o)

Stor lördagskram till er alla.

2008-09-06 @ 09:40:36
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0