Frukosten avklarad!

Idag fick jag ligga i sängen till 9:05 (!!)... Hugo vaknade 7:30 och sen har han legat i sin pappas säng och tittat på tv.  Jag har faktiskt kunnat slumra lite men på bekostnad av pappans lakan som nu är fullt med Hugoteckningar. Tur att det inte var själva sängramen eller tapeten som han ritade på iaf...

Idag har vi ingenting inbokat. Jag ska vika lite tvätt och ordna lite men annars är det ganska tomt på dagordningen. I em ska vi iof till Böle för Måns ska sälja jultidningar med Ola och Lea där. De får ta med sig Jon eller Liv och gå runt byn.

Hör och häpna, Hugo åt en HEL vetekaka till frukost idag... Det har nog aldrig hänt tidigare. Han har även varit väldigt gosig och snäll idag men han börjar bli snorig så nu är han nerbäddad i soffan och tittar på Scooby Doo (favoriten just nu).

Nej nu ska jag skaffa mig ett liv som det känns... Rapporterar senare om det blev någonting av med det! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0