Bf+3


Så är man på bf+3 idag och inga känningar alls fortfarande! En sak var bra iaf idag och det var att Hugo vaknade 8:40! Måns lekte en stund med honom så jag har nyss kommit upp... Skönt!

Idag blir det en lugn dag, har ingenting inplanerat. Har lust att åka till Sveg och DollarStore men jag har lite taskigt med pengar så då är det inte roligt. Sen får vi ju se om Försäkringskassan behagar att betala ut min föräldrapenning den 26:e eller om de ska krångla lika för mig som för alla andra stackare!

Nej nu är det frukostdax för mig och Hugo. Måns berättade att han hade gjort sig två mackor och O´boy tidigare imorse. Klockan 7:15 var jag och påpekade för honom att man ligger inte och sjunger när folk sover...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaa... Liten sångfågel =)



Hoppas lillen tittar ut snaaaaart =)



Puss på er

2008-09-23 @ 09:47:19
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0