*suck*

Idag blev en j*vla dag... Är så slut i luvan nu. Typiskt att Hugo ska trilskas som värst de dagar man ska ut bland folk. Man får nästan skämmas... Först på HC så levde han rövare och kutade runt, runt, slog mig och lyssnade noll. Han fick sätta sig i bilen tillslut för bland folk gick det inte att vara. Sen på Familjecentrum så lyssnade han inte heller utan gjorde mest en massa hyss... Nu har han grinat sen klockan halv fyra ungefär, han har inte sovit idag och det märks. Barngympadax nu. Jag och Måns går själva. Hugo och Elli ska vara hemma med pappa, det ska bli såååå skönt! Det var Thommy som tyckte att jag skulle gå själv, jag behövde tydligen det...
Nu hör jag Hugo, han vill också gå på gympa... Får se hur det blir, kanske går vi allihopa.

Imorgon har jag utvecklingssamtal med Jessica på skolan. Jag hade tänkt gå på kyrkis också med Elli. Hoppas på en lugnare dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0