Morr´n!

Här leker livet som vanligt! Sitter och fikar och Elli ligger i barnvagnen och tittar storögt på världen. Hon gillar inte riktigt vagnen men en liiiten stund verkar gå bra nu. En sak som hon gillar däremot är babysittern son jag köpte i Ullared. Där somnar hon till och med!

Idag blir en lika blöt dag som igår men blåsigare... Det är så tråkigt väder ute så att man får spunk, barnen skulle behöva ut och leka av sig men hur kul är det när det öser ner och stormar...

Nu ska jag fika färdigt! Jag och Elli har nyss kommit ner, hon har varit vaken tre ggr inatt så det var inte så farligt!

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Tittar dom storögt på världen när dom inte ens är en vecka? det hade jag glömt men det är ju snart 18 år sedan jag hade bäbis!

2008-10-06 @ 07:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0