Kyrkis

Orkar inte skriva så mycket så jag drar våran dag lite kort:

Tog bilen till Veronica ochpromenerade med henne och Monica till kyrkis.
16 barn tror jag att det blev...
Gick hem till Veonica och Måns o Elias tränade inför Små Stjärnorna efter mycket om och men. Måns blev sur som vanligt... Hugo trött och grinig.
Hem.
Hugo somnade mellan 15:30-16:30. Käkade blodpudding till middag.
Hugo vaknade och åt.
Jag kollade igenom alla kläder som jag lånat av syrran. Valde ut hälften, har inte plats för mer...
Hugo sölade ut halva Måns duschcreme (IGEN) på hela vardagsrumsbordet och golvet...
Jag lackade ur.
Thommy kom hem två timmar senare... Jag hatar tisdagar, då har han kvällskurs.
Nu har barnen gått och lagt sig och jag ska äta salta fiskarkex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0