Hemma igen.

Nu är jag hemma igen. Hämtade Hugo som var ganska nerblodad. Det hade avstannat men han var lite nedstämd så vi packade och drog hemöver! Han sitter nere och tittar på "Händige Manny" och det är inte någon fara med honom. Vet inte om han har en liten spricka/sår i näsan eller om han är lättblödande men just nu blöder det inte iaf. Allt är OK.
Han ser lite rolig ut, alldeles blodig runt och i näsan plus ett stort rött märke på kindbenet från vurpan ur spjälsängen igår... Gräddet på moset är att han även fick "stryk" två gånger av ett annat barn igår morse plus att han krockade under samligen med ännu ett barn. Får se om han lyckas vara skadefri resten av denna dag!

Idag blir nog en tv-tittar-dag som det känns. Jag hade planerat att sova en stund men det får jag se mig i stjärnorna efter! Får städa istället...


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Nej men vilken otursdag för Mommas kille....

Pussa honom och blås på näsan från mig.

Kram

2008-10-23 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0