Fredag hela dagen!

Idag är det fredag. Fredag betyder Sara hemma med alla tre barnen, själv...
Jag tror att jag har klarat det ganska bra som det känns förutom mitt lilla misstag att
åka och handla med barnen... Hugo var i sitt esse och grinade och trilskades nästan hela
affärsvistelsen! Tur att det finns vänliga själar som förstår att barn kan bete sig som små ligister ibland!

Petra, Waldemar och Soya (stavas??) kikade förbi dock sov Waldemar. Trevligt med sällskap!
Elli fick "gröt", en jättefin rosarandig tröja och ett par matchande byxor. Återigen ett stort tack!

Nu har Hugo äntligen kommit till ro och slumrar lite.
Han orkar inte vara vaken om han inte sover en liten stund men
problemet är att han kliver ur sängen nuförtiden...

Nu vaknade Elli...



Kommentarer
Postat av: Modern

2008-10-17 @ 15:09:17
Postat av: Modern

Hej du måste kolla min nya blogg...den är skitsnygg =)

Kram

2008-10-17 @ 15:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0