Främmande.

Idag kommer mina kära på besök. Gammelmomma är i Ösd så de passar på att kika ner! Ska bli så mysigt! Becca kommer också, hon stannar nog eller? Jaja, det visar sig!

Igår var jag ju på vinlotteri och Elli var jätte snäll. Skönt! Vann ingenting men sist blev det ju fem flaskor så jag ska nog vara nöjd ett tag! :-D

Thommy sitter på barnens rum och plockar leksaker. Jag har plockat lite uppe, inte för att det egentligen behövdes för det är fortfarande städat där uppe!! Ska bara dammsuga uppe, dammråttorna är snabba fram!

Elli sover i vagnen nu så jag ska passa på att hjälpa Thommy!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hade varit roligt att stanna kvar, men jag får kanske komma och hälsa på er någon helg framöver?

2008-10-08 @ 21:16:36
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0