Tandlossning

Idag har Måns äntligen tappat sin lösa framtand. Det är tredje tanden han tappar och den första i överkäken. Han har nu gått och lagt sig i väntan på tandfen.



Tandlöse, blåögde "Månsson" även kallad "Gnällsson".



"The tand"



Idag har varit en lugn dag. Väntar på att mina auktioner ska gå ut på Tradera så jag kan skicka vinnarmail.
Har varit till både svärmor och till Böle. Fikade hos svärmor och hämtade en säng till Hugo i Böle. Hugo ska få en egen stor säng nu när han kommer ur spjälsängen själv. Då är det lika bra med en vanlig säng! 
Kruxet är att Hugo nu måste önska sig några roliga påslakan till sitt nya stora täcke. Han har haft barntäcke innan... Han får låna Bionicle av Måns så länge (robotar).

Har skickat iväg 468 bilder på framkallning idag också. Blev 305 kr för jag fick 100 bilder gratis. Inte dåligt! Nu har jag "bara" ca 500 bilder kvar som ska framkallas och in i album...

Nej nu ska jag slänga mig i soffan en stund!

Kommentarer
Postat av: Momma

Vilken lycka att tanden lossnade tillslut, GRATTIS

hoppas nu att Tandfén kommer inatt.

Kram Mormor

2008-11-16 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0