Sova!

Idag står det sova på schemat, är så trött i hela kroppen. Ska iväg med Hugo snart på dagis, han sitter och försöker äta en ynka macka men det tar tid. Han gör allt annat än äter, jag blir så trött...
Pratade med Vera igår, sprang på varandra på macken. Skönt att det går åt rätt håll!
Har jag informerrat om att vi får celebert besök i helgen? Vi ska vara hundvakt åt mammas vovve, Tedde. De ska till Surahammar och hälsa på lillsyrran och hon har en hund som heter Ymer som inte gillar Tedde... Jag erbjöd mig att han fick vara här, ska bli sååå mysigt! Han kommer på fredag fm.
 Nu ska jag iväg på dagis!


Tessan: Jag har saknat dig med! Vi hade ganska roligt på våra nätter! :-D Har du gjort en magsäcksoperation och vad har Bullen opererat, ryggen? Jag skulle ju så stort hälsa på dig men det har inte blivit av och nu har jag tre barn att dra på varav den mellersta är hyperaktiv... Jag skulle ha tagit mig i kragen iaf och farit ner framöver!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är såååå snälla, hoppas inte resan går i stöpet, eftersom vi är så beroende av att andra sköter sina förehavanden.

Puss

2008-11-26 @ 09:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0