Hemsökt...

Mitt hus är hemsökt...
Det är någonting i mitt kylskåp som kallar:
"Saaaara, kooooom och ät upp miiiig"
Jag vågar inte titta...
Jag tror att det kan vara ett farligt monster med glasyr på...
Vågar inte gå ner för då faller jag väl för frestelsen, igen...
Klockan är 09:21 och jag har redan smällt i mig en bit.


Iaf så är barnet avlämnat på dagis (Hugo alltså, inte Thommy...)
och jag o Elli funderar på hur vi ska få dagen att gå.
Iof sover Elli i bilstolen så jag funderar på om jag ska vila mina blå en stund.
Nu har jag bestämt att vi tar en vilodag. Hade funderingar på
om jag skulle rensa ur Måns garderob idag men jag får se om jag gör det i eftermiddag.
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, du kan ge mig ditt monster :D

2008-11-12 @ 09:42:01
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0