Besök!

Idag har jag haft besök av min kära mor, Janne och Tedde. Vi har bara myst hela dagen och sen avslutade vi med en kanon god middag där vi åt så vi trodde vi skulle spricka... Att man aldrig lär sig...
I förmiddags blev det lite panik inför det kommande besöket, jag har inte städat på år och da´r! Städade undan i köket och bänken, diskade undan allt, dammsög och torkade golven plus dammtorkade i vardagsrummet. Detta lyckades jag med på 2,5 timme!

Fick en massa älgkött idag! TACK!! Det kom som en skänk från ovan men jag konstaterade att vi hade ganska full frys redan innan dock mest tjafs som glass o pytt plus en massa tunnbröd...

Nu ska jag dricka dricka och äta chips! Magen är så degig ändå...



Här kommer lite hälsningar:

Becca: Parkera inte bilen i husvagnar nåt mer för det är inte bra. Då vet du det! *kliar i huvvet o undrar hur körskolan kunde missa att informera om en så viktig sak...*

Britt-Louise: Det var inte dig jag menade, bättre lycka nästa gång! :-D

Mamma, Janne o Tedde: Tack för idag! Synd att du inte kunde stanna Tedde, jag tror att vi har kunnat haft det mysigt även om jag inte skulle orka gå på promenad med dig så ofta!

Pappa: Jag bjuder på älgkött om du kikar förbi framöver!

Johanna: Nu behöver jag inte mer grejor, nu är det fullt!

Alla andra som känner sig bortglömda: Jag älskar er också!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack, det var en fantastisk middag, som sagt åt vi lite väl mycket =)

Janne och jag slötittade på TV när vi kom hem, fast jag sov nog mesta tiden ( som vanligt) tycker också det var synd att vi inte kunde sova över, men vi ville inte lämna kissarna alltför länge vet ju aldrig vad de hittar på =) de små liven....



Kramar till er alla

2008-11-15 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0