Pluggat.

Idag har jag pluggat mest hela dagen. Barnen är på dagis vissa dagar fast jag är hemma. Beror på sjukskrivningen, får inte ha dem hemma på heltid då.

Måns har varit två dagar på inskolning på Förskolan. Han har haft jätte kul och längtar till hösten!

Imorse snöade det som bara den här. I em haglade det än värre...

Har inte så mycket att skriva om. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Det jag vet är att ryggen inte är bättre, jag hoppar fortfarande på kryckor för att avlasta ryggen (även om jag fuskar ibland) och barnen retar gallfeber på mig minst 15 ggr om dan! Lägg till noll matlust så har ni mitt liv just nu!

Nej nu river de små liven snart nedervåningen!

Kommentarer
Postat av: Birtt--Louise

Du har gjort om sidan kan jag se!
Ja Du hade inga kryckor på affären!!!!

2008-05-15 @ 08:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0