Bergslyft

Idag har vi varit på Norsgården hela dagen på en Återträff med alla som har gått Bergslyftet under tre år. Kul att träffas, surra och äta gott. Marie och hennes sambo Kalle wokade i en jätte wok över gasol i serveringen. Det var häftigt och super gott!!! Marie hade även bakat bröd till förmiddagsfika och bakat paj till em. Vi var ganska mätta under hela dagen måste jag erkänna! På tisdag blir det min sista träff med gänget för sen har Bergslyftet sommarlov och till hösten tänkte jag föda barn!

Nej nu ska jag ta reda på vildarna nere. De håller på att driva sin pappa till vansinne i detta trista väder.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag förstår inte vad du pratar om när du skriver om det trista vädret, det är väl underbart! *ironi* Nej skämt åsido, det var som att man ville krypa under täcket igen imorse när man vaknade, fy fan rent ut sagt!!

2008-05-16 @ 17:56:40
URL: http://eriica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0