08:20

Pizzasnurrorna är klara! Jag klev upp sju imorse och kom på att jag skulle ju baka till fikat idag. Egentligen har jag tjatat om dessa jä-la pizzasnurror hela veckan men det har inte blivit av att jag bakat...

Idag är sista dagen på skidskolan för Måns. Han tycker att det är skönt... Det tar på krafterna att åka skidor varje dag i fem dagar!
Igår träffade jag på Helena i backen! Det var inte igår vi sågs... Alltid lika trevligt att ses men synd att vi inte hann surra lite!

Nu ska jag äta frukost och göra resten av matsäcken. Idag får jag åka själv! Hugo följde med pappan till staden. De skulle följa med farfar och passa på att köpa lister samtidigt så vi får övervåningen klar! Kusin Liv har iof åkt med Hugo i två dagar men man blir ändå styrd av att han blir trött och kinkig på en gång... Idag blir det nog heldag i backarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0