Nyss hemkommen...

Nu har vi nyss landat hemma! Varit i Östersund heeeela långa dagen på studentfirande! Har haft en helt otroligt trevlig dag med mina nära och kära!

GRATTIS IGEN BECCA TILL STUDENTEN!!!!!!!

Gjorde två vanliga tårtor och två smörgåstårtor. Jag gjorde mer nytta kvar hemma hos Johanna än linka runt på stan med kryckor... Fick gratta syster i efterhand och se underbart fina kort som de var snälla att ta med min kamera!!! Beccas syster Maria och hennes sambo Patrik och deras lille Theo var med plus Beccas pappa Stefan. Jättemysigt att få träffa dem, har inte träffat Maria på läääänge!
Barnen har varit jättesnälla idag, så snälla att vi investerade i en TV... Ok genomskådad, TV:n var till mamma och pappa för att vi har varit så snälla...!

Nu ska jag lägga mig i soffan, nya tv:n är igång!

Tack alla för en underbar dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så jätte för allting! Det var så mysigt! :D

2008-06-06 @ 17:24:50
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0