Ny TV!

Idag var en lite stressig dag... Lämnade barnen på dagis och drog till sta´n för att kasta TV:n på första bästa kille på Alina Systems. När jag väl får tag på dem på telefon på väg in så låter det som att det redan är fixat.
Glad i hågen stövlar jag in och säger att de får tillbaka TV:n och jag vill ha en ny men då helt plötsligt säger snubben i kassan att de måste kolla med tillverkaren vad som är rutin vid detta ärendet... Snopen fick jag höra att de ringer så fort de vet nåt och jag tjatar om att jag åker banne mig inte hem utan ny TV... Hälsar att jag åker från ÖSD kl 13:45 och de skulle ringa snarast och meddela hur ärendet skulle hanteras.
Var ner på stan och käkade buffe på Eastern Palace med systrarna och mamma, kanongott! Efter det bar det av till Lill Änge för att inhandla en färgburk på Rusta och blöjor på Coop. Väl därifrån var klockan 13:45!!
Stövlade flåsande in på Alina och frågade surt hur det går eftersom ingen ringt. Får prata med ansvarige och han säger att det är en TV på väg hem till mig. Tydligen så hade jag inte ens behövt in till stan utan de skulle ha skickat en ny TV med en retursedel för den trasiga... *suck*
Till saken hör att jag skulle vara på föräldragrupp kl 14:30 i Svenstavik. Jag blev tio minuter sen men jag har iaf en ny TV på G!

Fotbollsträning har vi hunnit med jag och Måns, denna gången utan att Måns grinade alls. Det går bättre och bättre!

Nu ska jag kolla hur det går för min auktion på tradera. Lade ut ett par knickers från Me&I värd 250kr som var uppe i 377 kr imorse! Ska bli spännande och se priset de landar på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0