Helgen över.

Så är helgen äntligen över! Fotbollen är vilande till och med 4 augusti. Känns skönt!

Varit iväg och kökat på Wärdshuset idag och det blev: Vitlöksbröd till förrätt, Fläskfilé med pot.gratäng o bea till varmrätt och jag åt mjukglass i massor och Thommy åt chokladkaka med mjukglass till efterrätt. Kanongott!
Barnen har lagt sig, det var lite gap och skrik där uppifrån men jag var dit en sväng och nu är det tyst. *peppar, peppar*

Imorgon fyller skruttan Emilia två år! Får se när vi uppvaktar henne, har ju varit så mycket till stan dessa två veckor tack vare TV:n... Den funkar än för er som är nyfiken!

Nej nu ska jag luta omkull mig i soffan och se om min älskade sambo kanske har lust att massera ett par regelbundet krampande vader!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0