Grått...

Idag är det grått och trist ute... Barnen klättrar redan på väggarna, de har tråkigt. Nu ska de se Spindelmannen på video.

Hade tänkt städa idag men vet inte om jag ger upp den tanken. Har varit skaplig i ryggen sen Thommy började sin semester och det är väl för att jag inte behöver lyfta och greja så mycket och det är jätte skönt! Hoppas att det håller i sig skapligt även om jag är långt ifrån bra!

Någon som har förslag på vad man kan göra med familjen utan att det kostar en massa pengar??? Känns som att vi ville gå på Zoo eller liknande men det blir 20 mil plus inträde och en massa annat tjafs så den tanken har jag släppt... Det blir nog städning iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0