Surahammar

Har landat i Surahammar idag!

Kom iväg till sist i söndags även om det blev en liten extra tur till Östersund a´20 mil pga av att Hugo min lilla buse stoppade in två (!) 7 tumspik i eluttaget hemma... Han fick en rejäl stöt och så var det bara att åka till Östersund istället för Leksand... Efter doktorsutlåtande och EKG fick vi åka så vi for på McDonalds för lite middag. Olyckan skedde på så vis att jag var i husbilen med Thommy och bara tio minuter innan hade jag dragit ur kontakten till TV:n och digitalboxen... Hugo var väldigt finurlig och snabb att hitta de två små hålen... Tur att det gick bra, vågar inte fundera på hur det skulle kunna ha slutat...
19:20 åkte vi från byn iväg på vår semester... Bara några timmar senare än tänkt.
Hann till Orsa innan barnen höll på att storkna. Då var klockan 22:10, campingen stängde 22:00... Vi fick parkera bakom campingen och låna toaletter av en snäll kille som jobbar där!
Måndag åkte vi till sommarland och där var allt frid och fröjd. Träffade mammas kusiner Åsa och Anders med familjer där. Hade en heldag där och for runt 18:40 för att hitta en camping. Sifferbos camping hade inga elplatser lediga så det fick bli Borlänge och Mellstaparken. Kanonfint ställe som jag garanterat kommer att stanna på om jag har vägarna förbi igen!
Imorse bar det av till Surahammar. Efter lite gnäll i husbilen gick det dock skapligt att åka och vi landlade runt 12! Idag har vi bara slappat och surrat. Barnen har lekt! Imorgon kommer Beccas pappa hem och på torsdag åker vi nog hemöver.
Nu ska jag vara social!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men fy så otäckt med Hugo, skönt att allt gick bra. kram på er.

2008-07-29 @ 18:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0