Födelsedagskalas

Idag är det dax för det första födelsedagskalaset, Lea fyller fem år idag. Ulrika jobbar till 13:00 så vi får ta det efter att hon kommit hem!
Barnen var uppe tidigt idag med sin far... Modern låg kvar och svettades en och en halv timme till i sängen...
Det är klarblå himmel och 23 grader i skuggan. Jag har bikini och en storskjorta på mig, kvävs nog annars... Barnen sitter i soffan och kikar på TV en sväng. De har varit ute och kastat ved och kört cross. Funderar på vad vi ska hitta på fram tills 13-snåret... Vat inte om Barkis är ett alternativ då barnen fortfarande är lite snoriga. Pappan i familjen häll på att hota med att han skulle fixa bassängen på gården. Får ut och elda på honom lite!

På tisdag drar vi till Sollefteå. Hade tänkt komma iväg i skaplig tid men nu visade det sig att de kommer och levererar mina IKEA-grejor mellan 7-17... Får hoppas på det tidigare alternativet annars blir det sent innan vi kommer iväg! Man måste nämligen vara hemma och ta emot paketen, anvisa plats m.m. Snacka om en hel procedur för en bokhylla...

Nej nu ska jag ut i kanon vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0