Ångest...

Jag vill till ULLARED!!!!!!
Satt och tittade på deras Camping och de har lediga motellrum 27 aug-30 aug...
Fan att man inte har pengar som gräs. Då hade det inte varit ett bekymmer.
Om jag tar med mig kryckorna och tar det lite lungt så är det nog ingen fara. Man
kan ju ta en extra dag så blir det inte så stressigt heller... Om man åker ons morgon
och far hem lördag så får man ju en hel extra dag att halta runt på!
Skulle verkligen behöva åka eftersom barnen behöver vinterkläder, vanliga kläder plus att jag behöver handla lite småsaker till oss och bebisen också. De har babysitter, plastad frotté, lakan och sånt bra att ha billigt där nere. 
Hur ska jag lyckas komma iväg? Någon som har 10´000 kr att skänka...? Snälla... Jag kör!

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Jag vill också iväg!!!!

Du kan peka ut grejer så köper jag å ger i julklapp! Lite iaf...

2008-07-17 @ 22:22:07
URL: http://t82erese.blogg.se/
Postat av: svägerskan

Jag vill också iväg!!!!

Du kan peka ut grejer så köper jag å ger i julklapp! Lite iaf...

2008-07-17 @ 22:24:13
URL: http://t82erese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0