Sorry

Har glömt att blogga idag! Tanken slog mig när jag var på väg ner för "Galberget".

Igår var vi till stan. När vi kom så berättade min vimsiga mamma som knaprar Tradolan för sin utslitna axel att hon "råkat" ta en insomningstablett i tron att det var Tradolan... Hon somnade iof inte men hon såg lite halvtrött ut lite då och då...
Vi gjorde ingenting speciellt igår men Måns skulle köpa spel till sitt Wii så vi var iväg upp på Elgiganten och OnOff. Han handlade "Sims Kingdom" på OnOff i brist på både "Kung Fu Panda" och "Narnia" till Wii. Vi slank även in på Coop och där inhandlade han "Operation", ett sällskapsspel.
På väg hem stannade vi i Åsarna och hämtade ut Måns "GuitarHero", jag och Thommy blev uppe till 23 och spelade! Himla kul spel!

Idag kom Ulrika en sväng. Hon drog med mig ut på promenad till ICA med barnvagnen. Det var jätte härligt väder! Hon hann även klippa Hugo medan hon var här.  Lite Guitar Hero hann jag med medan Elli sov (2,5 timme...).
Sen bar det av till Böle. God mat, massa mat! Efter det var det klippning av Thommy. Konstaterade att jag behövde klippa mig så ny är jag nyfrissad! Mitt långa hår är borta plus att jag har mer lugg.



Kanske inte bästa bilden men det få duga!
Efter klippningen blev det glögg och pepparkakor och sen hemfärd.

Nu ska jag upp och natta barnen.  Vem vet, kanske blir det "Guitar Hero" sen...



Kommentarer
Postat av: svägerskan

Fasen vad du påminde om en person på den där bilden...

2008-12-06 @ 21:40:15
URL: http://t82erese.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-12-06 @ 21:46:21
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0