Panik

Låg uppe i sängen och lyssnade på Beccas kisse Pixie som jamade vid ytterdörren. Plötsligt så hör jag Hugo prata och så säger han: Nu kan du gå ut... Dörren öppnades och stängdes, Pixie är fri! Paniken steg där jag låg och ammade. Såg i mitt huvud hur Pixie vandrar hem till Surahammar. Skyndade mig ner och frågade Becca om hon fick tag i katten igen men nej. Becca är lugn för tydligen så går inte Pixie så långt. Hon tror att hon kommer in snart.

Becca dök upp klockan sju igår. Hon fick sig lite mat och sen spenderade vi resten av kvällen i köket och spelade Operation och Skip-Bo. Innan det var vi tvungen att åka in på byn en sväng eftersom jag hade glömt bort att Hugos blöjor var slut så jag fick ringa Vera och låna två blöjor av Ottilia... Så klantig är jag...

Igår blev det ingen knäckkokning för jag hade glömt att köpa grädde... Ska fixa knäcken idag istället.

Nu är det dax för frukost. Hugo spelar Yatzy med Becca.

Kommentarer
Postat av: Maria

God jul på er. Hälsa Becca så mkt, ge henne en bamsekram från mig.

Kram Maria

2008-12-19 @ 09:15:11
Postat av: terese

Du får varken betala räkningar eller ta ut pengar med posten sen den 1/12.

2008-12-19 @ 12:52:27
URL: http://t82erese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0