Mera magsjuka...

Igår kväll efter fika och tv gick jag och Thommy upp för att sova. Friden höll inte i sig så länge för Måns blev dålig och började tok spy plus att han hade feber... Tur att Thommy varit förutseende och ställt en hink vid hans säng så det mesta hamnade i den men inte allt... *blä* Det blev till att tvätta sängkläder och torka golv. Jag har tvättat händerna så mycket dessa dagar att jag är sårig. Killen fick tillslut lägga sig i sängen igen och somnade ganska snabbt. Imorse hade han fortfarande lite feber men han har inte spytt på hela dagen fast han ätit. Han sov nog bort det...
Hugo är pigg och kry och rusar runt som vanligt och ställer till ofog...
Thommy är hemma idag. Får se vem av oss som får det härnäst... Jag hoppas att jag klarar mig med tanke på att jag ammar, vill ju inte att mjölken ska sina pga av magsjuka. Håll tummarna!

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag fick magsjuka då Amanda var en vecka gammal och fick rådet att dricka järnet även om jag kräktes eller sket ut det på en gång och att amma ofta, och jag sinade inte som tur var. Hoppas du slipper bli dålig..jag håller även tummarna för mig själv att jag ska slippa...vill ju inte heller råka sina pga magsjuka...

2008-12-10 @ 13:33:08
URL: http://monsterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0