Magsjuka...

Här känns allt hopplöst idag. Hugo har fått magsjuka... Det är sååå tråkigt och allra helst eftersom han fyller tre år imorgon och det var meningen att, Farmor, farfar, Faster T, Böle samt mamma och Janne skulle komma. Hugo hade så stora planer för denna dag... Tycker så synd om lillkillen.
Det händer även lite annat denna vecka som barngympaavslutning, Måns luciafirande på torsdag och dagis lucia på fredag. Får hoppas att vi andra klarar oss så vi kan gå på Luciafirande i alla fall... Jag är dålig i magen och har ont i huvudet men Elli och Måns är opåverkade än så länge så vi får se! Är det vinterkräksjukan så är det ju 72 timmar efter sista kräkningen så förhoppningsvis är vi frisk till fredag OM ingen annan av oss blir dålig vill säga.

Nu ska jag göra julkort med Måns. Hugo sitter i soffan och äter blåbärssoppa.
Mamma och janne hade ett elagg som vi fick ta med och prova på min dator och det passade så nu har jag dator som ni kanske märker!

Det "fetsnöar" ute också...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att elagget gick att använda så du iaf inte behöver vara helt utestängd från allt. Jag håller tummarna stenhårt att vi kan komma på fredag. Puss på er alla.

2008-12-08 @ 10:46:51
Postat av: Elin

Amanda har också kräksjuka :( Har kräkts flera gånger nu på morgon...

2008-12-08 @ 11:07:12
URL: http://monsterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0