Låg länge...

Jag och Elli låg länge idag, klockan hann bli tio innan vi behagade att kliva upp men det var mest för att telefonen ringde... Elli har fått hosta och var hes imorse, hon har även lite feber och snorar. Nu låter det väl som att hon är dyngsjuk men det är faktiskt inte så farligt, tösen håller humöret på topp. Det enda man märker är att hon är liiiiite rosig och hostar till emellanåt. Hon är sig själv trots en släng av lite förkylning.

Sitter och äter fil med lingonsylt, supergott, och till detta en Pågenlimpa med mjukost (rökt renkött)! Det kan nog inte bli bättre... Jo, med ett glas apelsinjuice och det har jag ju i kylskåpet. Frukosten eller frunchen är fulländad!

Idag ska vi inte göra så mycket förutom att försöka få någon ordning här hemma... Måste iväg på affäret också. Middagstips mottages tacksamt. Igår blev det Max med originalmål, chilicheese och smältost... Hm, inte så nyttigt så egentligen borde man äta sallad idag...

Nej nu ska jag njuta av min lingonfil.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0