Kladdigt...

Har kladdat smör över halva duken... Smart Sara, duktigt gjort!

Natten som var har varit lika besvärlig som igår. Elli kan helt enkelt inte sova brevid mig eftersom jag luktar mat. Inatt har jag ammat ett par ggr i timmen emellanåt... Det känns i min kropp kan jag meddela, jag är helt slut.

Idag är det barnfest i Böle och eftersom det är 55 års jubileum är det lite extra idag. Det börjar klockan ett och alla är välkomna! Jag är med och arrangerar i år så jag ska vara i Böle 11:00 men innan det så ska jag baka Kramforskaka och ta med. Igår tiggde jag ihop två lotterivinster också. Ska bli en trevlig dag hoppas jag.


Jag måste en sväng till stan så snart som möjligt och köpa kartongpapper och lite stämplar på Pyssla. Jag ska göra dopkort och de måste ut snarast! Är inte så länge kvar innan Elli ska döpas...


Nu kom Thommy hem med margarin så att jag kan baka. Tack älskling!

Adios amigos, vilka ni nu är!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det gick bra på barnfesten =)

Jo vi hade tokmysigt, synd ni inte va med =(

Jo dom kunde ha kläderna som tur va, dom va sååå fina.



Kraaam

2008-12-27 @ 18:11:34
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0