Julafton!

Idag är det julafton. Jag har varit vaken den 06:40... Barnen står i duschen och sen blir det morgonpaket!
Det slog mig imorse när jag vaknade att jag inte bloggade igår! Jag hade fullt upp med städning, paketinskagning, kokning av skinka och en sats knäck till. Fixade borden inne i det gamla lekrummet ioch la på duk och grejade. Det kommer att bli superbra!
Nu måste jag sätta lite fart, har hur mycket som helst att göra!

God Jul till alla er som läser min blogg!!!!! Hoppas att ni får en bra julafton!




Christine: Du har inte gjort någonting galet! Det är någonting jag vill be dig om så det är ingen fara! =) Ska försöka ringa dig någon dag m det inte är så att du kommer hem snart?

Kommentarer
Postat av: Joanna

God Jul på er!!

Många julekramar!

2008-12-24 @ 09:45:59
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Britt-Louise

God Jul till Er oxå!

2008-12-24 @ 11:28:52
Postat av: Pappa

God Jul mina Älsklingar i Rätan !!!!

Önskade att jag kunde komma, ska försöka pigga på mej. Hoppas att ni får en lugn och bra Julhelg..

Tänker på er !!

Pappa



2008-12-24 @ 13:22:40
Postat av: Christine

Vilken tur :D blev ju lite nojig..

Ja tror att ja kommer hem när Rebecca fyller år, de verkar inte nu som att ja kommer hem innan..

Kram å god jul

2008-12-24 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0