Ha!

Jag har kämpat hela morgonen med nätverket... Det är glapp i sladden och kontakter i både router och dator, ibland är det ett helsike att försöka få till någon anslutning och idag var en sån dag. Jag var uppe med tuppen (7:20 huga så tidigt...) och tänkte sätta mig här men det var stendött... Jag provade nästan en timme innan jag gav upp men nu så fick jag till det! En trähyllgrej under kabeln som sitter i routern så hoppade det igång, den måste peka uppåt i kontakten annars känner den inte av kontakten... Skitgrejjor!

Jaja, nog om det!

Ska åka till Svenstavik och DollarStor för att handla de sista julklapparna. Jag har några grejor kvar att köpa men sen är det klart. Då återstår bara maten. Känns som att jag har det mesta under kontroll.

Lägger ev upp lite bilder ikväll på pepparkakshuset som jag gjorde i förrgår. Det blev inget pippihus med en massa figurer och mys, jag tappade tålamodet och ska nog vara glad att det blev ett hus alls. Precis som förra året så har jag lovat att nästa år blir det inget hus... Hade sönder långsidan i år också plus skorstenen, svor nästan ännu mer än i fjol men grinade inte iaf vilket är en förbättring för mot förra året. Dessutom tyckte Thommy att huset blev finare än ifjol.

Nu ska jag slappa en stund innan jag ger mig iväg!

So´long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0