Grattis Hugo

Idag fyller min lilla stora kille tre år! Grattis älskling!
Det blir en halvtråkig dag för oss eftersom vi är isolerade pga av magsjukan men det får gå ändå. Thommy kommer inte hem förrens 19:15 idag och det är ännu tråkigare... Jag och Måns får fira Hugo ordentligt när Måns kommer hem från skolan. Hugo är för övrigt sig själv igen och har inte kräkts sen igår i 15-tiden. Han ville åka till farmor men jag tror inte att vi är så välkommen dit än...
Än så länge är det bara Hugo som har varit dålig, har svårt att tro att jag hade en släng av det men för säkerhets skull går inte jag heller ut förrens torsdag efter 15.
Telefonen har gått varm idag. Iris från BVC, Pirre och pappa har ringt. Hugo pratade med morfar och han lovade att han inte skulle ställa till med bus hemma hos moffar´n om vi kom dit nå´n gång. Det var ju snällt...

Nu ska jag svara i telefonen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS Min Prins =)

Krya på dig och hoppas att resten av familjen slipper kräksjukan.

Puss

2008-12-09 @ 18:59:20
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0