Eländig dag...

Ryggen är paj, kan inte röra mig för då hugger det bakom skulderbladet på vänster sida. Hade gallstensanfall imorse och jag trodde att döden  var nära...Mirakulöst nog så släppte det, vanliga fall brukar det bli plingplongtaxi till akuten och voltareninjektioner intramuskulärt dvs stoooooor spruta i rumpan...
Om inte detta var nog så är jag tät i hela huvudet av förkylningen... TYCK SYND OM MIG! Snälla... Det är en skitdag idag.

Thommy skivar julskinka på skärmaskinen. Vi hade två mindre skinkor i år och den ena var orörd så då skivar vi ner och fryser in.

Idag står ingenting på schemat. Hade tänkt åka till stan men Pyssla var stängt så då får det vara. Kanske åker imorgon om jag har bil. Min älskade Becca åker hem till Surahammar imorgon. Känns inte som att vi hann träffas så mycket...

Nu ska jag kurera mig med te...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker synd om dej! Och ja, det kändes bättre när jag hörde din historia om tapetrivning :) Krya på dig!

2008-12-28 @ 14:43:43
URL: http://monsterjag.blogg.se/
Postat av: Gammelfarfar i Sollefteå

hej Sara, vill skicka en hälsning till dig från mig. Jag heter Eva-Lotta och är kusin till din pappa som jag inte har träffat på många, många år. Just nu är jag hos Ingrid och Gunnar i Sollefteå och äter middag. Besöker mina rötter i norrland som betyder mer och mer med tiden när jag numera bor i Göteborg. Ska läsa dina bloggar i fortsättningen. Kram och ha ett bra liv.

Hälsningar Eva-Lotta

2008-12-28 @ 18:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0