Brunnit...

Mitt elagg har nog brunnit... Jag är utan dator. Fan...
Thommy  har ju en bärbar men det är arbetsdator, får passa på att blogga lite nu när han har kommit hem.
Igår sprang jag på syster på DollarStore i Svensta. Det var lite otippat! Trevligt att ses en sväng. Hon hotade med att hon ska komma förbi och hälsa på framöver med barnen. Det blir nog mysigt!

Dagen idag har varit en dag som jag lika gärna kunnat vara utan. Har försökt få barnen att plocka upp på lekrummet men jag misslyckas bara... De lyssnar inte för fem öre utan bara dummar sig. Iof blev det ingen barngympa för dem heller då eftersom de inte lyssnar.
Igår blev det inget Böle för dem heller. Måns inser inte att man menar allvar när man säger till utan hånflinar, då blev han hemma. Hugo blev hemma också för han var ut i djupsnön utan kläder...

Idag är ingen bra dag... Kanske blir morgondagen bättre.



Kommentarer
Postat av: Elin

Huwwa... vissa dagar vill man gärna slippa... Det går lite upp o ner här också... När ska vi ses då? Kram

2008-12-01 @ 20:29:52
URL: http://monsterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0