Besök!

Imorgon kommer min mamma hit!!!! Hon, Janne och Tedde kommer för att uppvakta Hugo i efterskott. Det ska bli sååå mysigt.
Jag skulle ha gjort iordning pepparkakshuset med pippifigurerna till. Jag kom på att jag ska göra pippifigurer som ska "bo" i pepparkakshuset. Det blir nog kul att grejja med imorgon förmiddag, kanske enklast att göra det medan barnen sover men vem har sagt att det ska vara lätt här i livet... Tänkte "kristyra" figurerna också, extra kladdigt!
Elli har fortsatt bajsa idag. Hon har bajsat max en gång i veckan tidigare men nu har hon bajsat sju-åtta ggr sen igår... Magsjuka kan det inte vara för det har gått så lång tid sedan vi var dåliga men däremot kanske jag har ätit någonting olämpligt eller så har hon helt enkelt kommit på att man kan bajsa oftare! Nu bajsar hon igen...

Nu ska jag ta med mig henne upp för sanering och sen lägga oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0