Vilken j*vla natt...

Var på kräftskiva igår och vi hade jätte trevligt. Ella, Janne och deras barn gav upp
klockan åtta men vi blev kvar till strax efter tio. Hugo rockade fett till Iron Maiden. Jag har
aldrig sett honom dansa så som han gjorde igår!

Till mat var det ju kräftor men också ostpaj, räkor, vitlöksmajonnäs, vitlökssmör, grönsaker m.m.
Inatt har jag vridit mig i plågor... För mycket vitlök så halsbrännan har varit olidlig trots massa
medicin... Ont i magen, nästan som gallanfall och kallsvettningar stod också på schemat
inatt. Har fortfarande ont uppe i magen i skrivande stund. Somnade imorse runt fem så
jag har nyss kommit upp... Ibland undrar jag varför jag äter
alls när jag får ont av det mesta!

Nu ska jag prova att äta frukost och ignorera att det är söndag idag och Thommy
börjar jobba imorgon. Det är faktiskt skit jobbigt, han har varit hemma i
sex veckor och jag har trivts med det! Min rygg är ju
en helt ny rygg när han är hemma och bär och lyfter saker som jag annars skulle ha
tagit itu med... Jaja, imorgon blir en tung dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0