Svårt att sova!

Hade bekymmer med sovningen igår kväll. Alldeles för
mycket tankar. Vart ska vi börja... Det blev lite att göra!

Idag ska jag och Jörn äta surströmming. Ulrika, Thommy och
barnen skulle käka hamburgare. Hoppas att det inte är
så jätte kallt så vi fryser ihjäl här ute i eftermiddag!

Ska åka på jobbet och lösa ut mina arbetskläder (vad jag nu ska med dom till...)
och helst hade jag åkt själv men jag får nog ta med Hugo...
Det lär ju bli lite spring i korridorerna om jag känner honom rätt.
Just nu sitter han i min säng och tittar på TV.
Måns har sovit hos farmor inatt.

Nu ska jag och lillkillen klä på oss och gå ner,
det är frukostdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0