Regnigt!

Fy vilket tråkigt väder det var idag... Har nyss klivit ur sängen faktiskt.
Barnen har varit snälla på morgonen, Hugo har tittat på Handy Manny
hela morgonen och Måns har suttit vid datorn... Bra mamma man är!

Idag har vi ingenting på schemat (som vanligt) utan jag ska försöka tvätta lite.
Måste gå igenom bebissakerna innan Ullared men jag vet inte om jag orkar, det är massor!
Det jag vet att jag ska ha är lakan och någon filt. Resten får kanske bli impulsköp...

Nej nu är det hög tid att bjuda barnen på frukost!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon på er!

Ja idag är det skitväder, har just kommit in från promenaden...gissa om vi är blöta!

Få se om jag får i mig någon frukost efter pärsen här.

Ha det gott Puss på er :)

2008-08-18 @ 09:33:50
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0