OS för hela slanten...

Idag har jag kollat på OS i flera timmar...! Jag som annars inte gillar sport har suttit som klistrad och tittat på diverse gymnastik och nu senast simhopp. Var tvungen att slita mig från TV:n när jag började inse vad jag pysslade med!!

Har försökt installera Janes Hotel, fullversion men jag får bara till det med en timmes speltid... HJÄLP! Man ska patcha och greja men det funkar inte iaf... Becca, hur gjorde du????

Nu ska jag strax börja med middagen. Kanske hinner duscha innan om jag har tur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm. Det är svårt när jag inte har min dator. Men det brukar bara vara att installera det och sen klistra in patchen i program och där man installerat det. Och det finns en likadan. Men om du inte får till det, så kan du ringa mig imorgon på eftermiddagen, så ska jag försöka hjälpa dig. Men finns det inte en hjälp fil? Det brukar det göra. Men det är som en info fil. Som man öppnar med anteckningar.

2008-08-17 @ 16:54:29
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Helena

Sportnörd! Vad är janes hotel? nåt kul spel?

2008-08-17 @ 17:12:08
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0