Matte A

Idag är det uppstart av Matte A i Svensta.
Ska vara där klockan tio. Blir nog bra.
Kanske fixar jag kurserna under min barnledighet
fast jag måste dit dagtid. Kanske det går
att pussla ihop med skola och dagis, vi får se.

Måns knallade iväg tio i åtta mot skolan muttrandes
om att det minsann var orättvist att de andra
barnen fick åka buss (det allra heligaste...) till
skolan och han var tvungen att gå...
Hugo skulle på sin skola och blev förbannad
när vi svängde in mot dagis. Han skulle
på nollan, inte på dagis... Hm, inte lätt!
Han är utan blöja idag, får se hur det
går. Han är egentligen nästan torr, det
är bara jag som slarvat för det är enklast...

Nej nu ska jag äta frukost i lugn och ro!



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag för står hur du har det inte lätt när den ena har blivit skolmogen :) Stackars Hugo han har ju några år kvar...

Puss på er alla

2008-08-27 @ 10:06:26
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0