God morgon kära läsare!

Thommy väckte mig åtta imorse eftersom han skulle till sin bror och gjuta.
Jag hade ärligt talat kunnat ligga kvar en stund till. Iof hade jag sovit
tio timmar redan... Slocknade som en klubbad säl före tio igår kväll!

Kräftkalaset blev lyckat! Vi åt i 1½ timme... Kräftorna var kanon! Hade köpt
en låda med både kräftor och kräftstjärtar på sidan av. Svårt att förklara, lägger
in en bild istället (även om den är liten...!)!



Barnen sitter och tittar på Turtles på dvd.
Jag ska försöka äta lite frukost!

Nu börjar nedräkningen, bara tre dagar kvar till ULLARED!!!!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag vill också käka kräftor! Hoppas det blir av snart.

2008-08-17 @ 08:55:57
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0