Dagisdax!

Äntligen börjar dagis igen, barnen har tjatat om det i flera veckor och då särskilt Måns... Klockan nio ska vi infinna oss för lämning och 14:00 är det hämtning idag! Vad ska jag göra under tiden??? Idag ska jag nog bara vila men imorgon blir det andra bullar för då ska det vikas tvätt och städas... Tråkigt men det måste göras!

Nu när jag kom ner så låg det två hembakade limpor på bordet. Min kära svägerska var hit igår och fick lite plastpåsar, bakplåtspapper m.m. så hon tackade med två bröd! Kan tillägga att de är supergoda!! För er som inte hänger med i svängen hur min svägerska kunde lämna limpor på köksbordet före åtta på morgonen så samåker svåger Jörn och Thommy.

Nej nu är det snart dax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0