50%

Sjukskriven på 50% till 28 maj. Får se hur det går att jobba. Bara att inse att kryckorna får stå och samla damm...

Barnen är ur balans... De bara bråkar och den minsta är värst, han har klöst Måns runt högra ögat, klättrat på våran trasiga TV, kastat runt ett glas med apelsinjuice, kastat runt disktrasan, klättrat på mig, hoppat på mig, slagit mig, sprungit ut utan kläder, hällt ur hela stora byttan med puzzel och detta plus en hel del annat har han gjort bara idag...

På tal om våran trasiga TV så är våran TV trasig! Den pajade igår mitt på dagen, intressant att vara utan TV en heeeeel dag... Bilden rullar men vi har ljud. Någon som vet felet?? Thommy grejade hela kvällen igår men fick inte till det!

Nu vill sambon ha tillbaka datorn!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HiHi... Välkommen till klubben =S
Hoppas att dom lugnar ner sig snart!!
Hoppas att ni får en mysig valborg.
Saknar er alla!
Puss & Kram

2008-04-30 @ 14:38:29
URL: http://johaani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0