Hostig och jävlig...

Har åkt på rethosta... Inte trevligt när man hostar så tårarna sprutar!

Har arbetshelg, IGEN... Fan tiden går så fort att jag inte hinner njuta av de två helger jag är ledig. Hela denna veckan har det varit någonting kvällstid också så jag har inte fått nattat mina älskade små en enda dag denna veckan... Onsdag nästa vecka är första kvällen jag blir ledig sen i måndags...

Lilleman sover och jag funderar på vad jag ska hitta på för lunch till storkillen, kroppkakor finns det i kylen men frågan är: Äter han det eller blir det en kamp som vanligt...?

Har reggat mig på Facebook också, många gamla klasskompisar hittade jag där! Kul ställe...

Hade köpt husbil också igår (importering från Tyskland) men killen som skulle fixa det ringde och sa att den vi ville ha var mjuk i taket... FAN! Det går aldrig som jag vill... Det är bara att fortsätta leta!

Nej nu ska jag käka!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, den låten är helt underbar. Vilken tur att du spelade den för mig :D:D:D:D

2007-10-01 @ 14:29:03
URL: http://season.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0