Ny vecka...

Imorgon är det en ny vecka med nya utmaningar!! Imorgon är det barngympa, tisdag är det RIF årsmöte, onsdag är det småstjärnorna på skolans matsal plus kvällsöppet på skolan i Svensta, lördag är det julmarknad i Böle, söndag är det dito på Norsgården plus att man jobbar mån-tis och fre-sön... Någon kväll ska jag ner på Norsgården och slå in 80 paket plus att jag ska koka senap och skänka till Norsgårdsbordet! Jag måste försöka dra ner på tempot...

Annars är det under kontroll tror jag. Ska ha lönesamtal på måndag plus att tisdag är jag faktiskt frisatt på jobbet för att jobba med TimeCare, ska köra schemat på onsdag och det är LÅNGT ifrån klart...

Thommy har nu tagit av klädseln av soffan, den ska tvättas. Har en vit soffa som av någon konstig anledning har blivit grå...

Har satt upp all väv i hallen idag, ska till och måla fondväggen nu tänkte jag. Har ett litet bekymmer bara och det är att nå längst upp i trappen men det löser sig nog om jag får klura lite...

Ha det bra så rapporterar jag vidare om mitt liv en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0